Unpopular Opinion Book Tag !



Unpopular Opinion Book Tag ! 

Dawno na blogu nie było żadnego tag'u, więc postanowiłam zrobić dla was Unpopular Opinion Book ! Jest to jeden z tag'ów, które naprawdę lubię, ponieważ pytania nie są tak przewidywalne jak w wielu innych. Nie przedłużając jednak przejdźmy do odpowiedzi na pytania :)

Popularne serie książkowe, które nie przypadły ci do gustu 

Miałam dość duży problem z tym pytaniem ponieważ większość serii, które czytałam naprawdę lubię. Musiałam naprawdę mocno się zastanowić jaką serię wybrać. W końcu postanowiłam się zdecydować na "Cinder". Była to jedna z niewielu książek, których nie dokończyłam. Nie byłam w stanie przez nią przebrnąć. Irytowało mnie dosłownie wszystko - połączenie motywu baśni z motywem robotów, postacie, fabuła, jak i styl pisania. Miałam co do niej wielkie oczekiwania, ponieważ wiedziałam, że większość osób jest zakochana w tej serii. Ja niestety nie należę do tej grupy. 

Popularne serie książkowe, które lubisz, inni nie 

Pierwsze co mi przyszło do głowy to "Czerwona królowa". Przeczytałam tylko pierwszy tom, ale seria naprawdę mi się spodobała. Może i fabuła jest dość przewidywalna, ale mimo wszystko czytało mi się ją zaskakująco przyjemnie. Inną serią, o której mogłabym napisać w tym pytaniu byłaby "Niezgodna". Seria podobała mi się nawet bardziej niż "Igrzyska Śmierci". Mimo, że ostatni tom bardzo mnie zawiódł polecam się z nią zapoznać każdemu. Bohaterowie są bardzo dokładnie wykreowani, fabuła nie pozwala się oderwać, Zdecydowanie polecam ! 

Miłosny trójkąt, którego zakończenie ci się nie podobało. 

Uwaga ! Pytanie może zawierać spoilery dotyczące "Akademii Wampirów" i "Igrzyska Śmierci"

Nie wiem dlaczego, ale bardzo często mam tak, że kiedy w książkach pojawiają się trójkąty miłosne, ja kibicuję parze, która ostatecznie nie jest razem. Najbardziej jednak nie jestem w stanie przeżyć tego, że Rose wybrała Dimke (wybacz Anita !). Odkąd pojawił się Adrian modliłam się, aby ostatecznie to jego wybrała nasza bohaterka. Oczywiście, jak się domyślacie moje prośby nie zostały wysłuchane. Kolejną serią, której pary ogromnie nie lubię jest Peeta i Katniss. Nie jestem w stanie zrozumieć jak to się stało, że wylądowali razem. Gale był dla niej idealny, ale oczywiście nie mogli być razem. 

Popularny gatunek po który rzadko sięgasz 

Zdecydowanie powieści typu young-adult. Nie jestem pewna nawet dlaczego ponieważ cześć książek z tej kategorii naprawdę mi się podobała. Jednak zdecydowana większość mnie zawiodła i może dlatego mam taki uraz do tego gatunku. 

Popularny autor za którym nie przepadasz 

Moja zmora wśród autorów - Gayle Forman. Tak wiele osób ją lubi, a ja nie jestem w stanie przeżyć jej książek. Dawałam jej kilka szans i za każdym razem byłam zawiedziona. Szkoda. 

Popularne wątki, które według ciebie są nudne

Mam ochotę na ciekawą dystopię. Otwieram i kogo widzę jako głównego bohatera ? Najczęściej młodą dziewczynę, rzadziej chłopaka, którzy przeżyli bardzo wiele złego, są zamknięci w sobie, nieśmiali, nie potrafią poradzić sobie nawet sami z sobą. Nagle jedno wydarzenie przemienia ich w wielkich bohaterów, osoby pewne siebie (oczywiście cały czas tacy byli). To prawdziwi bohaterowie, którzy poradzą sobie ze wszystkim, potrafią się nawet odpysknąć, walczyć o swoje. Mam tego szczerze mówiąc dosyć. Dlaczego bohater nie może od początku taki być ? Skoro jest odważny to niech taki będzie, jest zabawny to od początku. Nie ma czegoś takiego jak zmiana całego charakteru w ciągu jednego dnia. Mam już po dziurki w nosie takich bohaterów. 

Popularne serie, których nie chcesz czytać 

"Mroczne umysły", "Delirium", "Słodkie kłamstewka"

Adaptacja filmowa lepsza od książki 

Zdecydowanie lepsza - "Zostań, jeśli kochasz". Książka kompletnie mi się nie podobała, za to film był naprawdę dobry. 


Mam nadzieję, że odpowiedzi wam się podobały :) Nie nominuję nikogo konkretnego bo chyba większość ludzi zrobiła już taki tag, więc jeśli jeszcze jest ktoś kto tego nie zrobił to bardzo serdecznie zapraszam ! :)

4 komentarze:

  1. Ciekawy tag, ciekawe odpowiedzi, może sama zrobię w wolnej chwili :) Peety i Katniss razem też nie mogę przeżyć - team Gale całym serduchem! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten tag. Chyba kiedyś robiłam go u siebie, o ile dobrze pamiętam. Też bardzo lubię "Czerwoną królową", chociaż tyle osób narzeka na tę serię. Mnie urzekła i czekam na trzeci tom. :)
    Pozdrawiam,
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjaźnie czytało się ten tag :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło wiedzieć, że nie tylko ja mam problemy z typowaniem pary. Też tak mam, że na ogół jak mamy trójkącik miłosny ja kibicuję temu, który jest tym drugim... masakra! To tak strasznie denerwuje :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Poczytajmy coś ! , Blogger