Zostań moim mikołajem !

Chciałam napisać ten post w święta, niestety nie udało mi się znaleźć chociaż chwili żeby go napisać. W tym roku po raz pierwszy wzięłam udział w dwóch wymiankach organizowanych przez wspaniałe Fenko oraz Siostry w bibliotece. Dziękuję wam za zorganizowanie tak wspaniałych akcji ! Nie sądziłam, że tak wielką przyjemność sprawi mi kompletowanie paczki i oczekiwanie na tą która ma być skierowana do mnie. Jeśli nigdy nie braliście udziału w takich akcjach nie wahajcie się ani chwili ! Naprawdę jest to niesamowicie miłe doświadczenie. Jestem pewna że to nie były moje ostatnie wymianki w jakich brałam udział. 

Przejdźmy jednak do pokazania wam co udało mi się znaleźć w poszczególnych paczkach i co ja sprezentowałam jako mikołaj ! 



Taki cudowny zestaw dostałam od mojego wspaniałego mikołaja od Sióstr w bibliotece. Mam nadzieję, że kiedy natchniesz się kiedyś na mój post zauważysz jak niesamowicie jestem szczęśliwa z tego zestawu ! Uwielbiam herbatę, a zestaw który dostałam jest zawiera same pyszne smaki. Również zakładki z "Gwiazd Naszych Wina" niesamowicie mi się podobają. O książce "Podzieleni" nie słyszałam zbyt wiele, jednak zapowiada się naprawdę pyszna lektura ! 


Ja jako pani mikołajowa sprawiłam mojej ofierze "Trafny wybór", ponieważ wiedziałam, że osoba do której trafiła moja paczucha uwielbia J.K.Rowling :)



Z wymianki u Fenko udało mi się zgarnąć aż trzy książki, w tym aż dwa kryminały ! Myślę że będę miała się w czym zaczytywać w tym roku !



Ja swojej parce sprawiłam pierwszy tom serii "Gone", która bardzo mi się podobała. Mam nadzieję że u kolejnej osoby otrzyma kolejne, nowe życie ! 





1 komentarz:

  1. Takie wymianki to świetna sprawa, mam nadzieję, że w przyszłym roku uda mi się wziąć w jakiejś udział ;)

    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Poczytajmy coś ! , Blogger