Albo Albo Tag !


Jak wiecie uwielbiam robić tagi, a tym razem zostałam nominowana do albo albo tag przez Melomol bardzo ci dziękuję kochana ! Mam nadzieję że odpowiedzi wam się spodobają :)


1. Wolisz trylogie czy może powieści jednotomowe ? 

Jest to dla mnie bardzo ciężkie pytanie ponieważ nie ma dla mnie zbyt wielkiego znaczenia ile dana książka ma tomów, liczy się dla mnie historia i to co przekazuje. Jednak jeśli koniecznie musiałabym wybrać zdecydowałabym się na powieści jednotomowe, które od początku mają wartką akcję i wyrazistych bohaterów. 

2. Wolisz czytać autorów czy autorki ? 

A czy to ma jakiekolwiek znaczenia ? Moim zdaniem płeć autora w żaden sposób nie wpływa na to jak książka jest napisana i jakie wartości przekazuje. Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie...

3. Wolisz kupować w Empiku czy księgarniach internetowych ?

Kupuję rzadko zarówno w Empiku jak i w księgarniach internetowych. Robię tam zakupy tylko wtedy kiedy są jakieś ciekawe promocje. Najczęściej książki kupuję w Matrasie lub lokalnych księgarniach, które uwielbiam. Uważam że w większym stopniu powinno się je wspierać, osoby tam sprzedające są zazwyczaj bardzo kompetentne, chętne do pomocy i miłe. Można poczuć się tam jak w domu, a klient wychodzi bardzo zadowolony :)

4. Wolisz aby wszystkie książki zostały zekranizowane jako film czy serial ? 

Czy może być trudniejsze pytanie ? Kocham zarówno filmy jak i seriale. Myślę jednak że seriale są w moim sercu już od tak dawna że mogłabym je oglądać na okrągło i z chęcią zobaczyłabym adaptacje w takiej formie. Czekanie z emocjami na kolejny odcinek, tygodniowe komentowanie, zżycie w jakiś sposób z aktorami, seriale jednak mają w sobie to coś ! 

5. Wolisz czytać pięć stron dziennie czy pięć książek tygodniowo ? 

Może to trochę dziwne ale wolałabym czytać pięć stron dziennie ponieważ wiem że kiedy zacznie się wrzesień nie będę mogła sobie na coś takiego pozwolić. Nawał nauki jaki na mnie spadnie będzie nie do ogarnięcia a możliwość czytania pięciu stron dziennie mogłoby pozwolić mi się odstresować. Poza tym historia byłaby dłużej ze mną, towarzyszyłyby mi większe emocje i mogłabym bardziej skupić się na myśleniu o fabule oraz bohaterach. 

6. Wolisz w kółko czytać dwadzieścia książek czy sięgać po nowe ? 

Oczywiście że sięgać po nowe ! Jest jeszcze tyle wspaniałych historii przede mną że nie byłabym w stanie tak się ograniczać. 

7. Wolisz czytać tylko jeden ulubiony typ literacki czy wszystko poza ? 

Czytam tak wiele gatunków że nie byłabym w stanie ograniczyć się nagle do czytania w kółko tylko jednego nawet jak byłby moim ulubionym. 

8. Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy tylko e-book ? 

Oczywiście że chciałabym czytać tylko książki fizyczne. Spójrzmy jednak prawdzie w oczy - ceny książek są naprawdę wysokie zwłaszcza jeśli chodzi o nowości. Nie jestem w stanie kupować wszystkiego co chciałabym przeczytać, a nie mam też np. w roku szkolnym kiedy tylko mam ochotę biec do biblioteki. Uważam więc że e-booki to bardzo dobre wyjście, w końcu liczy się to żeby czytać :)

Mam nadzieję że moje odpowiedzi wam się podobały, jestem bardzo ciekawa co wy byście wybrali możecie pisać w komentarzach z wielką chęcią przeczytam ! 

Ja nominuję: 

Mam nadzieję że dziewczyny w wolnej chwili odpowiedzą na moją nominację :)



6 komentarzy:

  1. O, na sporo pytań odpowiedziałaś inaczej niż ja. Co do lokalnych księgarni, które trzeba wspierać zgadzam się w 100%. Uwielbiam tam chodzić, a już szczególnie gdy miała pani zapyta czy pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi. Sądzę, że i tak prędzej, czy później papierowe książki będą rzadkością ze względu na cenę i skomputeryzowany świat. :-/ Też uważam, że dla książki nie ma znaczenia, czy napisał ją mężczyzna, czy kobieta, chociaż... Nie, no dla niektórych historii ma, ale raczej tylko dla romansów - romansów.

    http://my-opinion-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc byłabym ciekawa jak wyglądałby romans napisany przez mężczyznę z jego perspektywy :D

      Usuń
  3. Na tym obrazku widzę swoją minę :))
    Prawie na każde pytanie odpowiedziałabym podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację :) Możesz być pewna, że odpowiem na Twoje pytania w najbliższym czasie. Pozdrawiam! /ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za nominację, postaram się odpowiedzieć jak najszybciej <3
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Poczytajmy coś ! , Blogger